Marka koncernu Continental.

Informacje prasowe

Laur Konsumenta 2018 dla ATE

Mamy przyjemność poinformować, iż marka ATE Hamulce w programie Laur Klienta/Konsumenta 2018 otrzymała elitarny tytuł Laur Konsumenta - Grand Prix 2018.

Elitarne grono marek, któremu rokrocznie, mimo zmieniających się trendów rynkowych, udaje się utrzymywać czołową pozycję w plebiscycie Laur Klienta/Konsumenta, otrzymuje specjalne wyróżnienie - nagrodę "Grand Prix". Mogą nią pochwalić się marki o szczególnej pozycji, utrzymywanej przez ostatnie 3 lata w swojej kategorii - taką marką jest ATE Hamulce.



Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych brandów dokonuje Redakcyjna Komisja Konkursowa, która w swojej ocenie bierze pod uwagę popularność marki na polskim rynku oraz w projekcie Laur Klienta/Konsumenta. Program skierowany jest do firm, dla których nadrzędną ideą jest dbałość o najwyższą, jakość swoich produktów, usług, wdrożonych standardów zarządzania czy obsługi klienta. Analiza obecności marki w projekcie Laur Klienta/Konsumenta dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Ocenie podlegał również rozwój marki oraz jakość produktów znajdujących się w portfolio oferty. Przy tak wielu kryteriach oraz testach, wyróżnienie jest tym bardziej prestiżowe.

Kontakt

Magdalena Wójcik-Klich

Opiekun Rynku Polska dla Continental Aftermarket & Services GmbH

tel: +48 602 655 600
Magdalena.Klich@ate-polska.pl

Do pobrania