Marka koncernu Continental.

Baza wiedzy

Artykuły i teksty, które stworzyliśmy dla Was

VAG Klocki hamulcowe osi tylnej - zmiana wykonania blaszek akcesoryjnych

"Krzywe" tarcze hamulcowe - pomiary w warsztacie

Kierunkowe klocki hamulcowe - prawidłowy montaż

Elastyczne przewody hamulcowe - co ile wymieniać?

WYHAMUJ ODCINEK 7

WYHAMUJ ODCINEK 6

Montaż dwuczęściowych tarcz hamulcowych - na co uważać?

Smarowanie między klockiem hamulcowym a blaszką - jak uniknąć pisków w tego typu rozwiązaniach.

Montaż tulei z wkładką teflonową w zaciskach ATE

Odkręcanie odpowietrzników podczas wymiany klocków hamulcowych

Piski podczas hamowania a EKOLOGIA

Odrzucona reklamacja - "Krzywe" tarcze hamulcowe

Podcięcia na klockach hamulcowych. Jaką pełnią funkcję?

Porady AutoŚwiata: Lepsze niż wymaga norma

Wymiana tarcz i klocków hamulcowych – o czym trzeba pamiętać!

Więcej Mocy! Akumulatory Continental!

Częsty błąd podczas montażu klocków hamulcowych w grupie VAG

Plakaty z poradami serwisowymi

Informacje serwisowe

Kierunkowe tarcze hamulcowe

Sezonowa wymiana opon/kół a hamulce

Zielony zacisk do samochodów elektrycznych

Warsztat, któremu możesz zaufać

Playlista "Z życia hotlinii technicznej"

Zacisk hamulca postojowego. I co z tym tłokiem? – wciskać czy wkręcać?

Czy smarować powierzchnię pomiędzy piastą a tarczą hamulcową?

Smarowanie w układzie hamulcowym

Przewody hamulcowe stalowe - urządzenia i narzędzia do ich obsługi

Drgania przy hamowaniu

Tarcze hamulcowe nacinane i nawiercane

Listy kontrolne

Korozja na tarczach hamulcowych – czy to normalne?

Eksploatacyjne uszkodzenia tarcz hamulcowych

Sezonowa wymiana kół, a układ hamulcowy

Jakość płynu, a stan układu hamulcowego

Serwo i pompa hamulcowa - typowe uszkodzenia

Docieranie tarcz hamulcowych

Urządzenia do wymiany płynu i odpowietrzania układu hamulcowego ATE FB 5ev - instrukcja obsługi

Wpływ zimy na układ hamulcowy

Uszkodzenia serwa przy montażu - w czym tkwi problem?

Elektryczny hamulec postojowy

Czym kierować się przy doborze płynu hamulcowego?

Czy łączyć klocki hamulcowe ATE Ceramic z tarczami nacinanymi/nawiercanymi?

Był sobie ręczny hamulec postojowy

ATE Ceramic

Piąty odcinek #wyhamuj

Elektryczny hamulec postojowy

Przewody hamulcowe. Stalowe czy miedziane?

Czwarty odcinek #wyhamuj

Większa skuteczność hamowania dzięki ATE PowerDisc

Smarować czy nie smarować?

Urządzenia do wymiany płynu i odpowietrzania układu hamulcowego

Urządzenia do pomiaru temperatury wrzenia płynu hamulcowego

ATE Classic

Wpływ elementów układu hamulcowego na drogę zatrzymania pojazdu.

Płyn hamulcowy. Grzech zaniedbania, który zagraża bezpieczeństwu.

Systemy ABS, ASR, ESP

Trzeci odcinek #wyhamuj

Drugi odcinek #wyhamuj

Pierwszy odcinek #wyhamuj

Kiedy tarcza hamulcowa nadaje się bezwzględnie do wymiany?

Piszczące klocki hamulcowe - reklamacja. I kto tu jest winny?

Jesień - sprawdź płyn hamulcowy w swoim samochodzie

Klocki hamulcowe ATE Original

Stalowe przewody hamulcowe

ATE spełnia normy z przyszłości już dziś!

Akcesoria serwisowe ATE

ATE Power Disc - tarcze hamulcowej o wyjątkowej skuteczności hamowania

Ceramiczne klocki hamulcowe: nowe klocki, koniec pylenia

Porady Autoświata: Jak wybrać najlepsze tarcze?

Porady AutoŚwiata: Lepszy płyn, lepsze hamowanie