Marka koncernu Continental.

Warunki promocyjnej gwarancji tarcz hamulcowych ATE

  1. Niniejsza Gwarancja jest udzielana przez firmę: Continental Aftermarket & Services GmbH („Gwarant”).
    Kontakt z Gwarantem jest możliwy poprzez formularz reklamacyjny Inter Cars SA.
  2. Gwarancja obejmuje zużycie tarcz hamulcowych ATE przed upływem przebiegu 50000km zakupionych i zamontowanych w serwisie Q Service Castrol („Serwis”).
  3. Z Gwarancji może skorzystać każda osoba („Klient”), która zakupiła tarcze hamulcowe wraz z klockami marki ATE oraz montażem w serwisie w Q Service Castrol w terminie od 01.10.2021r. do 31.12.2023r.
  4. W przypadku zużycia tarcz hamulcowych przed osiągnięciem przebiegu 50 000 km lub 36 miesięcy od daty zakupu Serwis gwarantuje wymianę tarcz na nowe ATE. Gwarancją nie są objęte klocki hamulcowe ATE.
  5. Gwarancją nie są objęte tarcze ATE zakupione poza siecią Q Service Castrol.
  6. Skorzystanie z Gwarancji wymaga zgłoszenia się do Serwisu Q Service Castrol, w którym tarcze zostały zakupione i zamontowane wraz z dowodem zakupu oraz protokołem montażu według procedury montażowej ATE stanowiącego załącznik zakupu, dostępnej na stronie www.ate-hamulce.pl
  7. Warunkiem skorzystania z Gwarancji jest eksploatacja tarcz zgodnie z zaleceniami producenta i w sposób odpowiadający normalnemu korzystaniu z tego typu produktów.
  8. Serwis dokona pomiaru tarczy hamulcowej i poinformuje Klienta o wyniku oceny.
  9. Klientowi przysługuje prawo do otrzymania nowego kompletu tarcz hamulcowych ATE w terminie 30 dni od dnia stwierdzenia przez Serwis ich zużycia tj. osiągnięcia przez tarcze hamulcowe wartości poniżej: minTH podawanej w katalogu części ATE.
  10. W przypadku wymiany tarcz hamulcowych na nowe, Gwarancja obowiązuje również w stosunku do nowych tarcz, pod warunkiem montażu wraz z nowym kompletem klocków hamulcowych ATE, a jej termin biegnie od daty montażu Klientowi w Serwisie zgodnie z punktem 6.
  11. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  12. Gwarancja nie obejmuje kosztów związanych z obsługą serwisową tarcz, takich jak: montaż, demontaż, itp.
  13. Gwarancja nie ogranicza oraz nie wyklucza możliwości zgłoszenia reklamacji jakościowej na prawach obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej oraz zgodnie z warunkami gwarancji producenta.

Protokół montażu - ściągnij (360 kb).