Marka koncernu Continental.

Informacje prasowe

Otwarcie Continental ContiAcademy w Warszawie

ContiAcademy: gdzie technologia jest dla człowieka.

"Przyszłość jest bliżej, niż nam wszystkim się wydaje", wyjaśnił Bert-C. Lembens (Head of Sales Service Continental Aftermarket and Servives GmbH) jeszcze na sympozjum jesienią ubiegłego roku. Odnosi się to do mobilności w przyszłości i związanej z nią zmiany na alternatywne systemy napędowe. Aby warsztaty samochodowe nie były zaskoczone przyszłością, muszą stale się kształcić i na bieżąco zapoznawać z najnowszymi technologiami. Tylko w ten sposób mogą oni w przyszłości nadal oferować swoim klientom kompleksowy i przede wszystkim profesjonalny serwis.

Nowe Centrum Szkoleniowe otwarte w Europie Wschodniej

Właśnie dlatego Continental otworzył centrum szkoleniowe w Europie Wschodniej, ContiAcademy Warszawa w Polsce. Będą tam prowadzone szkolenia specjalnie na potrzeby cyfrowej przyszłości. Firmy współpracujące, które wcześniej "tylko" miały możliwość skontaktowania się z przedstawicielem, mogą teraz korzystać z szerokiej oferty szkoleń Continental.

Wiedza z pierwszej ręki na 450 m² powierzchni szkoleniowej.

Jako pionierzy w rozwoju nowych technologii, pracownicy Continental są idealnymi trenerami, ponieważ mogą przekazywać swoją wiedzę z pierwszej ręki bezpośrednio warsztatom, dając im przewagę nad konkurencją. Nadaje to nowej technologii osobistą twarz w postaci trenera, który przekazuje uczestnikom nowe treści w praktyczny i łatwo zrozumiały sposób. W nowej ContiAcademy odbędą się szkolenia na przykład:

  • Nowe technologie
  • Alternatywne napędy
  • Wyszukiwanie błędów w systemach
  • Kalibracja jednostek sterujących i czujników

Doskonały start z partnerami handlowymi

Na uroczyste otwarcie ContiAcademy w Warszawie zaproszono wielu Partnerów , a także dziennikarzy i pracowników. Już teraz podpisano ważny dokument dla przyszłości centrum: InterCars, jeden z najważniejszych partnerów handlowych, będzie w przyszłości szkolił w ContiAcademy pracowników warsztatów sieci Q Service Castrol. Centrum pozostaje do dyspozycji także innych klientów firm : Moto-Profil, Inter Team, Auto Land, Inter Parts, GroupAutoPolska, Gordona oraz Hart , w nowym centrum szkoleniowym będą oczywiście szkoleni także mechanicy samochodowi z Centrów Hamulcowych ATE oraz pracownicy Best Drive.



Cóż za wspaniały początek cyfrowej przyszłości przemysłu motoryzacyjnego, gdzie pomimo coraz bardziej skomplikowanej technologii, potrzeby ludzi będą na pierwszym miejscu przede wszystkim!

Pełna oferta i wszystkie informacje o ContiAcademy znajdują się na naszej platformie szkoleniowej https://morecontinental.com/pl

Kontakt

Magdalena Wójcik-Klich

Opiekun Rynku Polska dla Continental Aftermarket & Services GmbH

tel: +48 602 655 600
Magdalena.Klich@ate-polska.pl