Marka koncernu Continental.

Informacje prasowe

“Brakethrough Technology”: Continental prezentuje nowy wizerunek ATE

  • Marka premium ATE wzmocniona i bardziej międzynarodowa
  • Nowy wizerunek z bardziej emocjonalnym językiem graficznym i niezwykłymi motywami
  • Logo ATE jako symbol innowacyjnej historii firmy

Frankfurt, grudzień 2016 r. Międzynarodowa firma technologiczna Continental wzmacnia tradycyjną markę hamulców ATE dzięki nowym hasłom, zdjęciom, stylowi i bardziej widocznej obecności online. "Wysyłamy wyraźny sygnał dzięki naszej odświeżonej prezentacji: ATE jest pionierem w dziedzinie produktów hamulcowych i pozostanie tak w samochodzie przyszłości. Nasza silna marka premium pomaga naszym partnerom utrzymać się w trudnym, konkurencyjnym środowisku", wyjaśnia Peter Wagner, wiceprezes Independent Aftermarket i dyrektor Continental Aftermarket, podkreślając zalety dla warsztatów i dystrybutorów części.



Emocje i nietypowe motywy: tradycyjna marka hamulcowa ATE zaprezentowana w nowym designie.

Zdjęcie: Continental

Plik do ściągnięcia

Nowe hasło "Technologia Brakethrough" podsumowuje najważniejsze cechy ATE. Fachowość, innowacyjność i doświadczenie w układach hamulcowych - to cechy, które sprawiły, że ATE stała się marką zaufaną przez użytkowników w warsztatach na całym świecie. "Z nowym wizerunkiem składamy obietnicę naszym klientom: pracujemy z pasją, aby osiągnąć dla nich najlepsze wyniki w każdym momencie", mówi Peter Wagner.

Zaskakujące i niezwykłe: nowy język graficzny, który inspiruje emocje

Nowy język graficzny wzmacnia ten efekt. W nowoczesnym, jasnym i przestronnym wyglądzie, w ciepłych odcieniach kolorów stawia na pierwszym miejscu niezwykłe motywy. Tradycyjny kolor niebieski będzie jednak zawsze obecny w elementach grafik. "Dzięki nowym zdjęciom opuszczamy warsztat i wkraczamy w świat motoryzacji o wysokiej wydajności", wyjaśnia Peter Wagner. "W ten sposób potwierdzamy naszą pozycję wiodącego dostawcy oryginalnych i zamiennych części i podkreślamy naszą ideę marki premium." Logo ATE znane zarówno kierowcom, jak i ekspertom pozostaje niezmienione, ponieważ jest to historia korporacji rozciągająca się wstecz ponad 100 lat, podczas których specjaliści ATE nieustannie prezentowali przełomowe produkty i ustanawiali standardy.

Nowy projekt jest dostosowany w szczególności do wymagań mediów cyfrowych. Przerobiona strona internetowa www.ate.de jest już w trybie online i jest responsywna, tzn. nadaje się do prezentacji na urządzeniach mobilnych. Zaktualizowane grafiki są już używane na nośnikach wydruku, na przykład w reklamach i broszurach. W nadchodzących miesiącach Continental wprowadzi nowy wizerunek marki na inne rynki.

Kontakt

Magdalena Wójcik-Klich

Opiekun Rynku Polska dla Continental Aftermarket & Services GmbH

tel: +48 602 655 600
Magdalena.Klich@ate-polska.pl